Demontaż, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest w Gdańsku
Dotacja na demontaż, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest – przy wymianie lub likwidacji pokryć dachowych, elewacji na obiektach budowlanych oraz rur zsypowych
Udzielenie dotacji ubiegać się mogą podmioty niezaliczane do
sektora finansów publicznych, w szczególności:
- osoby fizyczne,
- wspólnoty mieszkaniowe,
- osoby prawne,
- przedsiębiorcy.
Wysokość dotacji ustala się według następujących zasad:
- jednorazowa dotacja w wysokości 100% łącznej wartości wydatków,
nie więcej niż 3 000 zł dla osób fizycznych, osób prawnych i
przedsiębiorców, z wyłączeniem wspólnot mieszkaniowych,
spółdzielni mieszkaniowych oraz kościelnych osób prawnych, o
których mowa w art.7 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r o
stosunku Państwa do Kościoła katolickiego w Rzeczypospolitej
Polskiej ( t.j. Dz.U. z 2013r poz. 1169 z późn. zm.),
- jednorazowa dotacja w wysokości 100% łącznej wartości
wydatków, nie więcej niż 10 000 zł dla wspólnot
mieszkaniowych,
- jednorazowa dotacja w wysokości 50% łącznej wartości
wydatków, nie więcej niż 20 000 zł dla spółdzielni
mieszkaniowych,
- jednorazowa dotacja w wysokości 100% łącznej wartości wydatków,
nie więcej niż 15 000 zł dla kościelnych osób prawnych.
Dotacja przekazywana jest w formie zwrotu udokumentowanych wydatków, związanych z realizacją zadania po jego zakończeniu.
Dotacją objęte są wydatki poniesione w roku kalendarzowym, w którym złożono wniosek o dotację jak również w roku poprzedzającym rok złożenia wniosku.
Dotacje wypłacane są do wyczerpania środków finansowych zarezerwowanych na dany rok budżetowy.
Operator programu: WFOŚiGW w Gdańsku
Typ beneficjenta: Biznes Gospodarstwa domowe Instytucje Organizacje Rolnicy i hodowcy Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe
Typ inwestycji: Budynki, infrastruktura, sprzęt
Lokalizacja: pomorskie
Tagi: azbest