Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest w Warszawie
Dotacje udzielane są w wysokości do
100% rzeczywistych kosztów demontażu, pakowania,
transportu wyrobów/odpadów zawierających azbest i przekazania ich
na składowisko odpadów niebezpiecznych.
Szczegółowe zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest określone są w załączniku nr 6 do uchwały nr XIX/487/2019 Rady m.st. Warszawy z dnia 26.09.2019 r.
Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji
polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów
zawierających azbest należy składać do Biura Ochrony Środowiska w
następujących terminach:
- od dnia 1 września roku poprzedzającego planowany rok
realizacji inwestycji,
- do dnia 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja
inwestycji.
Strona www programu: https://eko.um.warszawa.pl/-/usuwanie-azbestu
Operator programu: Miasto Warszawa
Typ beneficjenta: Biznes Gospodarstwa domowe Instytucje Organizacje Rolnicy i hodowcy Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe
Typ inwestycji: Budynki, infrastruktura, sprzęt Gospodarka odpadami i gleby
Lokalizacja: mazowieckie
Tagi: azbest