Udostępnij na:

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest w Warszawie

Szczegółowe zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest określone są w załączniku nr 6 do uchwały nr XIX/487/2019 Rady m.st. Warszawy z dnia 26.09.2019 r.

Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest należy składać do Biura Ochrony Środowiska w następujących terminach:
– od dnia 1 września roku poprzedzającego planowany rok realizacji inwestycji,
– do dnia 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.

.

Dowiedz się więcej: https://eko.um.warszawa.pl/-/usuwanie-azbestu

0 Udostępnień
Skip to content
Udostępnij na
Copy link
Powered by Social Snap