Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest w Warszawie

Wnioski o udzielenie dotacji przyjmowane są:
- od 1 września roku poprzedzającego planowany rok realizacji inwestycji,
- do 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.

Nabór wniosków o dotację na realizację inwestycji w 2024 r. rozpoczyna się 1 września 2023 r. i trwa do 31 marca 2024 r. (wnioski będą przyjmowane do 2 kwietnia 2024 r.).

Od 1 września 2024 r. zapraszamy do składania wniosków o udzielenie dotacji na realizację inwestycji w 2025 r. (realizacja inwestycji nie może zostać rozpoczęta przed zawarciem umowy o udzielenie dotacji).

Dotacje udzielane są w wysokości do 100% rzeczywistych kosztów demontażu, pakowania, transportu wyrobów/odpadów zawierających azbest i przekazania ich na składowisko odpadów niebezpiecznych.

Pamiętaj!

Za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Urzędu m.st. Warszawy.

Rozpoczęcie realizacji inwestycji, w tym ponoszenie wydatków, nie może nastąpić przed zawarciem umowy o udzielenie dotacji.

Strona www programu: https://eko.um.warszawa.pl/-/usuwanie-azbestu

Operator programu: Miasto Warszawa

Typ beneficjenta: Biznes Gospodarstwa domowe Instytucje Organizacje Rolnicy i hodowcy Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe

Typ inwestycji: Budynki, infrastruktura, sprzęt Gospodarka odpadami i gleby

Lokalizacja: mazowieckie

Tagi: azbest

Zobacz zasady ochrony danych osobowych
Zamknij powiadomienie
Przejdź do zawartości/a>